BaD MooD.

I´m in a bad mood today.

Kunde inte somna inatt, låg och tänkte på saker jag fick reda på under dagens lunch. Vet inte vad jag ska tro längre och vet definitivt inte vem jag kan lita på. Finns det nån därute som inte spelar spel och talar sanning? Finns det nån därute som inte snackar skit bakom min rygg? Eh?! Även om detta skedde för en tid sedan blir jag så jävla besviken, vet inte vad jag ska tro som sagt, och vet inte vem jag ska lita på heller... Aja, kanske inte ska haka upp mig vid det här alltför mycket, det kan ligga lite extra krydda bakom. Det brukar ju bli så när folk ska berätta saker.. A, jag vet inte jag, men jag ska ta reda på det... idag.. Det är så jobbigt att jag ältar saker så jävla mycket bara. Gaaaaah.


Grubbleri grubblera
Killeri killera
Tjejeri tjejera
Lögneri lögnera
Slamperi Slampera
Kukeri kukera
Knulleri knullera
Falskeri falskera
Älteri ältera..



USch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0