Dina chokladbruna ögon tittade in i mina skogsgröna..

Moramu, min baby, Michalis. Saknar dig så.


Tårarna rinner och jag lyssnar på all grekisk musik vi förde över till min mobil från din, på stranden vid lagunen, i Faliraki. Då Mary var ute och simmade i havet, och du och jag var på stranden. Då förstod jag- och du pussade min arm, mjukt, och dina chokladbruna ögon tittade in i mina skogsgröna. Då var det kört. Jag visste det att det skulle bli så här. Jag kommer aldrig glömma den här veckan. Det var längesen jag kände mig så lycklig.


Ledsen och nere just nu. Ville inte åka hem idag, men det var nog bäst så, annars hade känslorna kanske växt sig ännu starkare.. en vecka är lite, två veckor är mer.. hade bara blivit ännu mer ledsen om vi setts en hel vecka till. :( Får väl se det så. Men just nu vill jag bara se Michalis underbara leende och bruna ögon.

usch, varför sätter jag mig i såna här situationer, jag vet ju att jag blir ledsen. Men samtidigt var det värt en veckas kärlek.


Skriver mer om Rhodos-resan sen. Just nu vill jag bara vara själv med mina katter och ta det lugnt, minnas allt fint och lyssna på min musik från Michalis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0