Dammsugaren å jag..

fan.. när det är dags att dammsuga gör jag ungefär allt för att slippa eller förlänga tiden tills jag måste..

Med en skitdammsugare för 249kr från ÖB så förstår ni.. Grejen var att jag hade en för 500 från Rusta förut som fungerade skitbra, men den här skiter fungerande.. typ nåt sånt..


Kanske inte det bästa för en dammallergiker som mig att köpa en sån skitgrej, men äh va fan, jag var ju fattig förra sommaren så då fick det bli billigaste möjliga alternativet.

ska dock önska mig presentkort på onoff när det nalkas jul å köpa nåt riktigt bra med allergifilter.. å dom kostar inte 249 eller 500.. nä dom är rätt dyra, så ja, det vore ju nåt.


Dock har jag bara en etta, så alla tänker säkert att det är väl inte så jobbigt att dammsuga.. jo, det är det, för man måste flytta på ta mig fan allt i ens väg för att komma åt, så det var faktiskt mindre jobbigt att dammsuga en tvåa. 


mm intressant det här, måste vara ett av de intressantaste dagboksinlägg jag skrivit..

Antagligen sitter jag just nu och skriver för att slippa ta itu med dammsugaren. jo. Men men, jag måste nu, för i natt kommer Linda min Linda hit och ska vara här tills på söndag, så då måste det vara fiiint.


Ha en bra helg ni därute. Vi ska knäcka alla på dansgolvet på lördag! Imorgon kan det bli kellys om jag orkar, och om Linda orkar, annars tar vi nog en stilla hemmakväll. Linda skulle ta med sig Dooleys så vi hade nåt att smutta på här..hehe


kräääm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0