Penntricket.



 ..satt bara här å sträckte på mig utan "bröst-hållare" och insåg att jag faktiskt är 29 år och inte ens kan göra penntricket än med mina pattar, rätt nice ändå för att börja bli gammal.. hahaaha.

Ta inte illa upp nu ni som kan göra penntricket, det behöver inte betyda att ni har sämre bröst än mig.. ;-) Dom flesta bröst är nog mysiga på sitt sätt. Right? Ja och man har väl rätt att vara nöjd tills den dagen man ploppat ut en unge som ska suga dom till backen tycker jag. Japps! (sen vet ju alla att mina dagboksinlägg är rätt ironiska och inte alltför superallvarliga, man ska ta livet med lite humor, och särskilt mig då..)

Dagens ego-varning liksom, men ibland måste man ju få tycka om sig själv också, å idag är en sån dag.

Har, tro det eller ej, varit uppe sen kl 6 i morse! Eller klev upp vid 7, satt vid datorn till kl 9, la mig i sängen och ringde mamma, syrran och pappa. Mamma och syrran peppade mig att jag skulle ta å klä på mig och gå ut och gå så jag får lite solljus, sagt och gjort, efter massa peptalk så bäddade jag igen sängen och gick faktiskt ut.

Även om det bara var till Globen och runtom där en sväng så var jag ute en timme iaf. Vilade två timmar i eftermiddags, sen har jag mått bra ikväll faktiskt. ska försöka vakna i tid imorgon också innan jobbet kl 13.

Sol i min talgkottkörtel! Yes Please! OH happy day! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0