Quentin

FY fIttan vad jag blir galeeeeeeeen på den här jävla pollen-allergin!!

Det kliar å kliar i ögonen och halsen, å näsan är täppt å jag låter som en jag vet inte vad.

Usch. Ingen utgång ikväll alltså trots att det nästan var planerat och lockande med det fina vädret. Lånade istället Hostel av Amadeus som jag kollade på. Den var grym och äcklig, men bra som alla filmer där Quentin haft ett finger med i spelet. Han e bäst på filmer asså. GRYMMEN!

Annars har jag snackat med en lite full Jonas..hiih. Han ringde igen sötnosen. Ska kolla upp en resa efter nästa lön, det är ju om ett tag, eller så tar jag lite av sparpengarna å drar snaaart, för att jag viiiill.. ;-) till Götebööög.. å myyysa.

Imorgon har jag planerat in träning med Joel kl 11 och även på söndag. Då blir det fyra gånger den här veckan. Det är som det ska vara. Nu ska jag fan få kroppen i trim, så som den va förr i tiden.. Mindre öl och mera träning.

Ska kanske även bli bjuden på bio å middag av Mary på Heron om hon inte får nåt annat för sig, hoppas hon inte får det för det vore så skönt att gå på bio å käka ute.. å bli bjuden dessutom. hihi.

nä. nu sängen. sov gott alla.

Död åt PoLLeN.........!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0