Money honey!

Solen skiner -inte ute.. men i mitt inre!

A-kassan har äntligen släppt mina pengar och mitt arb.givarintyg var inskickat som det skulle göras av Mälardalen.

Tack tack tack!

Äntligen!! Pengar nästa torsdag, nästan 10 papp och jag jobbar ändå varje dag tills dess nu förutom månad men då kommer jag vara helt död ändå för jag jobbar 41 timmar i helgen.. långa pass.. så då kommer jag förmodligen bara vara hemma å pyssla å sånt.
 

Fan vad skönt.
En stooooooooor tung sten har nu släppts från mitt bröst. Å nästa helg då blir det FIRA av!! =)

money money money, honey honey! ;-)

En viss person ska jag bjuda tillbaka för massa öl och en annan för också en massa öl.. hihi. Ni vet vilka ni är! ;-) Och syrran ska ha ett stort tack för att hon gillade mina nya jeans som jag inte gillade å min top så jag fick lite stålars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0