Hårigt värre..

Sådär ja, nu har även Sara satt i sitt eget löshår, eller 11 st slingor snarare äkta hår. Eftersom jag inte hade nån tång till clipsen så provade jag med nagellim istället å det funkade ju galant.. förutom.. att jag nu har lim över tummarna, pekfingrarna och långfingrarna som jag inte får bort med nagellacksborttagningen... men det är ett smärre problem, slingorna blev fina och jag lär ju ändå ha dom ett tag innan jag tar ur dom så.. Tog ju ur hela hårförlängningen jag gjorde på salong hemma med aceton och det är så dom gör på salong också så jag hoppas bara det funkar på nagellackslim.. men annars är jag lite korthårigare den dan jag tar bort dom..hehe

ska nog sätta in mer hår nu när jag vet hur man kan göra.

Tjo ho vad kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0