Alfapet

Snackat på sms idag med Jonas.. Alltid något. :) Han var ute å drack en bärs med en polare å skrev till mig. Söt söt söt. Fråga om han ville jag skulle komma nån helg till GötebööööööööG. å det ville han. :D

Annars var jag i Farsta idag hos Ninni igen. Vi gick på Loppis å handlade en miniradio var å jag handlade skitfina vinglas, 6 st för 30 spänn. Hittade ett Alfapet som Ninni köpte så sen gick vi hem till henne och satt å spelade Alfapet ”live” på ballen.. Kul som attans, men lite jobbigare å trögare än beta på nätet eftersom man ska sitta å räkna ihop allt själv. Men eftersom jag var näst snabbast jämt i klassen på huvudräkning så fixade det sig iofs galant ändå..ha ha..

Åkte hem runt 15:30 å började laga Lasagnette, å blev så sugen på att bjuda nån på mat, men Sirpa jobbade å Ninni skulle vara hemma å dona, men då precis ringde Amadeus å var på väg förbi mitt hus så jag fråga om han ville ha middag, så han kom upp på käk å lite kramar.

japp. Trevlig dag kan man väl kalla det.

Tjingeling penisring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0