Midsommar

Vill bara säga att jag haft en urbra midsommarafton idag å ikväll å inatt. =)

Var på fest hos Ola, Freddes kompis i Enskededalen i en villa. Vi hade volleyboll-turnering, å det var skitkul ju mer man spelade, tyvärr gick inte vårat tjejlag till final, men vi tog in grymt på slutet.

Träffade Zandra å Hannes, så gulligt par, jag å Zandra dansade mest hela tiden å försökte distrahera lagen.. haha.. sen dansade vi för att det är kul. Zandra tog mitt nummer, hon är verkligen en urgullig tjej, och Hannes en urgo kille. Dom ska vara här hela sommaren så dom ville ses igen, och gärna jag med!!

Träffade även Petta å Jeanette, ännu ett superbra par. Tvillingarna, som även regisserat Stockholm Boogie var där, å snygga som få. ;-) Sen insåg jag under kvällens gång att det var en av dom tvillingarna jag flirtade med i Rålis sist..haha.. jaja. skitsamma. =) Hoppas bara  han inte kände igen mig, men risken var nog att han gjorde det för då var han nykter sa han..

Skådespelaren som har huvudrollen i filmen Stockholm Boogie var också där, Jensa, hur kul som helst, och även en annan skådespelare Erik, som är med i de Utvalda eller nåt sånt. Tyckte jag kände igen honom när han presenterade sig.

Sen kom massor av mer folk. Alla supertrevliga å vänliga, glada å på festhumör. Sirpa å Fredde drog hem vid 1:30 å jag stannade kvar tills 2:30 å gick sen till tåget där jag träffade annat folk från festen som jag inte hunnit snacka med. Vi satt och pratade tills tåget kom, trevligt igen.

Nu sitter jag här och fikar lite å ska väl slänga mig i sängen typ!

Fortsatt trevlig midsommar på er som sagt! min var grym! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0