´til death do us apart..

Jobbar natt, har tråkigt och ont i ögonen nu för att jag suttit vid internet praktiskt taget hela natten.


Gick in på Lunarstorm, min gamla sida och hittade min dagbok från gamla tider.. gamla tider som med Lukasz, Miklo och Kim. Intressant att läsa särskilt om mig och K, och allt K gjorde.. som bevisar att han såklart tyckte om mig..mycket till å med.. kanske ska ta å kopiera och förfriska hans minne i ett mail... (så han håller käften sen.)


Idag fick jag mess av både Cissi och Lukasz på min namnsdag. Gulligt av dom, och Lucky han kommer verkligen ihåg allt. Han messade ju när jag fyllde år också. Det uppskattar jag! Var längesen jag såg min vän, men snart så ska vi nog ta å ses, man måste väl få vara vänner fast han har ny tjej?! Eller det tycker iaf jag är självklart att man får. Inget att bli svartsjuk på. Fast kanske skulle jag bli det själv om jag vore hon. Men hon har inget att frukta, jag har inga planer på att röva bort honom. :) Sen har jag ju en inplanerad dejt med Alex. Han messade idag och tänkte på mig. Känns bra med såna mess även om vi aldrig setts. Dessutom var det ju jag som gjorde slut med Lucky, så från min sida är det iaf bara vänskap, och den tänker vi behålla ..´til death do us apart- ja eller nåt sånt.


Gaah börjar bli trött nu. Klockan är 5 och jag har två timmar kvar.. Kanske ska damma här i service som man ska på onsdagar, men jag föredrar att sitta här å fnula.. å skita i dammet ;-) he he.


Nä, jag måste väl röra på arslet nu och göra nåt vettigt så tiden går lite fortare, sen ska jag hem å sova och sen möta Jenny kl 16 på ö-malm efter hon slutar jobba å hitta på nåt skojsigt.


god morgon på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0