tidsfördriiiiv

JAA jag har lite att göra på jobbet... här kommer ett frågeformulär som jag besvarat förut nångång men vi tar det igen för den som orkar läsa och för mig som har lite att göra.. :

01. Vem är du? jag, jag är bara mig själv.
02. Stjärntecken? Kräfta
03. Mac eller PC? PC tror jag.
04. Din bästa egenskap? Ärlig, envis
05. Din sämsta egenskap? för snäll och godtrogen
06. Hur ser du ut? 165cm, 60 nånting kilo, gröna ögon, färgat mörkbrunt hår.
07. Ålder? 29 men vi kan väl låtsas att jag är 25 typ
08. Mentalitet? Känslig
09. Husdjur? Två katter, Selma och Kasper, ja och dammråttorna förstås..
10. Bor? i en etta i skärmarbrink
11. Familj? föräldrar, syster och släkt.
12. Tror du på något? ja reinkarnation, utomjordisk aktivitet och ”spöken”
13. Gillar: mat och mys å pengar
14. Ogillar: att inte ha mat, mys eller pengar..
15. Favoritmat: Kebab i Östersuuund eller kinakäk
16. Favoritglass: 88:an
17. Favoritdessert: mammas cheesecake är go
18. Favoritpizza: köttfärssås, lök, skivade tomater och bea
19. Favoritdryck: Coca cola
20. Gillar du godis? jajjemän
21. Isåfall vilken sort? naturgodis, lakrits, choklad och vingummi
22. Öl eller vin? både och
23. Liknar du en kändis? Ja ibland har man hört olika man är lik..
24. Senaste film på bio: Instängd tror jag. (shit det var ju länge läängeeseeen)
25. Bästa låten i världen: Don´t cry- Guns N Roses
26. Da Vinci-koden: näe va
27. Favoritförfattare: Tory Haiden eller Torey Hayden eller hur fan det nu stavas
28. Bästa årstiden: våren
29. Älsklingsfärg: grönt i alla de slag
30. Skulle aldrig ta på dig: cityshorts..
31. Vad ville du bli när du var liten? Frisör och sminkös
32. Blev du det? njae inte än iaf.
33. Har du nån noja? ja att det kan stå nån bakom duschdraperiet om det är fördraget..
34. Fobier? flyga, åka båt
35. Politiskt insatt? Nä inte det minsta tyvärr..
36. Värdesätter du ärlighet? yes.
38. Är du kär? nä men skulle vilja vara.
39. Vem/vilka vet mest om dig? Linda och Sirpa
40. Vad har du på dig just nu? Lee-jeans, ljusgul top. kamouflage-luv-tröja å Emils badtofflor..
41. Hur många handväskor äger du? för många..
42. Hur många bilar har du? noll
43. Hur många biologiska syskon har du? syrran bara.
44. Vilken färg har du på håret? mörkbrunt hemmafärgat
45. Och frisyren, hur ser den ut?: nja, vissa säger att den är schysst men jag funderar på att göra nåt drastiskt snart...
46. Vad har du för färg på ögonen? Gröna
47. Vad vill du ha för färg på ögonen? gröna o bruna
48. Vem är snyggast i världen? finns det nån sån?
49. Ska du duscha idag? det vette fan
51. Var har du ont? i ögonen för tillfället, annars i axeln..
52. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Big Brother
53. Favoritserie? Lost, Prison Break, Sex and The city, vänner, Extreme makeover m.m m.m.
54. Favoritsport: Styrketräning
55. Favoritlag: Bajen för att jag bor på söööder
56. Sommar eller vinter? Sommar.
57. Är du glad nu? mest trött
58. Bästa vän på detta forum? angeldustbabe
59. Ska vi sluta nu? jo snart så

Har Du Någonsin…

-Spytt på en vägg?
jo det har jag ju

-Kissat på dig när du var över 10 år?
ja faktiskt skrattat så mycket attjag kissat på mig

-Förnekat Förintelsen?
är du dum eller?

-Följt Skilda Världar?
ja från början iaf

-Kommit på din mamma med att tjuvröka?
nä men tjuvdricka

-Sagt nej till ett samlag?
ja faktiskt.. ;-)

-Hånglat med nån av samma kön?
visst har jag det med mina favvotjejer linda och angeldustbabe

-Varit medvetslös?
nära på iaf.

-Spytt i en krukväxt?
ja, efter en helkväll på Patricia i en blomkruka på drottninggatan..

-Rensat en fisk?
näe tror inte det

-Skjutit en älg?
nej tack

-Hånglat med nån riktigt ful?
ja usch ja. jag fick höra det..haha

-Gjort nåt riktigt dumt?
snattat är dumt va?

-Gjort nåt du verkligen ångrar?
kan inte hålla på å grubbla över det förflutna nu.

-Röstat på Folkpartiet?
aldrig röstat jag är soffliggare.

-Anmält dig på Arbetsförmedlingen?
Ja alldeles för många gånger

-Fått jobb via Arbetsförmedlingen?
näe skulle inte tro det va

-Varit på anställningsintervju?
jajjemän

-Blivit full på ett släktkalas?
off course

-Varit full på julafton?
jo rå

-Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år?
jajjemän.

-Slagit sönder en TV?
nej varför ska man slå sönder nåt så kärt.. ;-)

-Prenumererat på Vecko Revyn?
nej

-Gått på Friskis och Svettis?
ja å då var jag smalast i universum så jag får nog göra det igen..

-Hävdat att kvinnor inte kan köra bil?
nej

-Varit gravid?
nope

-Fått barn?
tydligen inte

-Överdoserat?
chips och alkohol möjligen

-Åkt ambulans?
nej

-Åkt in på Akuten?
ja fy fan, det var inte kul

-Gillat Take That?
näe inte direkt va

-Gjort nåt riktigt olagligt?
snattat,

-Blivit ihop med nån du träffat på helgon?
ja, kim

-Blivit ihop med nån du träffat på lunarstorm?
ja, Dylan

-Blivit ihop med nån du träffat på skunk?
är inte med på skunk..

-Hetsätit?
ja tyvärr, äter när jag blir deppig

-Snytit dig utan näsduk på offentlig plats?
ja raggarsnytning gör man ju då och då

-Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?
jo då det har jag allt.

-Läst en roman av Ulf Lundell?
nope

-Läst på Universitetet?
nope

-Färgat håret blått?


-Fått din mamma att gråta?
ja

-Blivit polisanmäld?
Nej

-Slagit ner någon?
nä jag gillar inte folk som slåss

-Slagit någon blodig?
se ovanstående

-Skämts över dina föräldrar?
ja verkligen

-Skämts över din bästa kompis?
nej, jag skäms inte över andras misstag

-Skämts över dig själv?
ja när man spyr på t-banan eller perrongen efter en hård utekväll..

-Hånglat med en brat?
Jo tyvärr har jag ju det, men det var längesen

-Spytt av dålig mat?
nja iaf av en jävligt dålig espresso från fiket på Åhlens sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0