Jord-bubbar

Jag får sån huvudvärk av solen även fast jag har solbrillor och klär mig lätt.. aj aj aj.

Men- det var as-soft att ligga vid kajen i Gamla Stan och käka en urgod kalkonsallad. Matade en mycket nöjd and med min macka också. Den var så söt. Hade gärna gett den en hel limpa om jag haft. ;)

Sen solade jag lite med bikini och uppvikt kjol, å det har faktiskt tagit litegranna. Brun blir jag ju knappt med brun utan sol, eller inte brun som andra, men lite fräknar är ju alltid ett friskhetstecken eller kanske fräschetstecken. Jag gillar faktiskt mina fräknar a lot. Så de så. Tycker det är jättesöt, å jag blir ännu sötare eller nåt.. ha ha.

Träffade sen Sirpis å Freddis, drog runt på några golfaffärer och sen så gick jag och Sirpa en liten lätt shoppingrunda. Jag köpte en till tåring, för den förra gick ju sönder, två Sir Henry handdukar på Hemtex och lite jord-bubbar. =) Tänkte köpa lite blomster till ballen, men bankomaterna vägrade lämna ut mindre än 500ingar så jag sket i det. Tar jag ut 500 då försvinner dom lika lätt som dom kom dit.. Känns bättre att ha dom på kontot.. ;-) Ska dit imorgon å fynda lite blommor så har jag nåt att göra imorgon också.

På onsdag ska jag jobba, dom ringde från jobbet och behövde folk då.

Ja ja, det kan jag väl. En dag mer lön till skattkistan..  ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0