jippppppie

Idag känns allt mycket bättre.. Fick ta en lugnande i morse för att kunna sova och slippa ha ångest över att jag varit på jobbet i 8 dagar... i rad imorgon.. sen skulle jag varit här 5 dagar till.. alltså 12 dagar sammanlagt..


Det funkar inte, så jag ringde jobbet och sa att jag inte pallar och har ångest och dom får fan beordra in nån istället.. och det gick vägen... till slut.. efter att dom ringt upp och jag svor lite å krävde inbeordring av nån torsdag natt. Dom gav upp och började klura ihop det så när jag kom kl 21,30 så sa Kärstin att dom fixat så Tony tar natten och jag kan vara ledig torsdag natt. *puh* åh så befriande.. Så nu är jag ledig från kl 7 imorgon till kl 11 på lördagmorgon. Behöver det!!


Kändes bättre också när jag fick lönespecen. 16300 rent i fickan. jammie. det känns fint och på torsdag får jag nästan 3 papp till från akassan.. TJO. 19000:-


Här ska firas. Jag å Anna å kall öl på Kellan imorgon.


JIPPIE!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0