Grönan å ulrriik..

Det var den helgen det och nu är det måndag igen.

Fast jag är ledig, men det är lite trist att vara ledig själv. Sirpa slutar tidigt men hon skulle iväg å ta nån fästingspruta å sen vara med fredde. Mary ska träffa Daniel som kommit hem nu, men vi kanske ska ses allihopa sen, vi får se om hon hör av sig. Man vet ju aldrig med Mary, dessutom var hennes mobil pajko typ.. ;-)

I helgen så var jag på Grönan, i lördags, med Mary, Micke å Lollo. Åkte nästan allt jag ville åka och inte åka..haha.. Extreme t.ex fy fan jag trodde jag skulle dö.. lätt. Panik. Höll i mig så hårt att det kändes som jag hade lyft 100 kilo när jag klev ur, kändes som jordens träningsvärk.. Tyvärr blev det inget fritt fall denna gången för jag å Lollo kände oss rätt "mätta" på allt och mätta när vi drog runt 23,30. Jag hade just käkat korv å strille med räka och sen åkte vi "virvelvinden" innan vi gick. Blev lite "lätt" illamående.. usch, sen buss till sergel på det å T-bana hem.. Sen var det påhälsning hos UlRRRrik.. dvs korven, stripsen å räksalladen kom upp där dom kom in. blä. urk.

Annars var det en kul kväll. Meningen var ju att vi skulle ut sen men jag orkade inte, Lollo drog till killen som var på nåt ställe bortanför Rådhuset, och jag orkade inte träffa upp nån, helt yr och vimsig, hade nog inte pallat en öl på det där illamåendet som sagt ändå..

jo det var den helgen. Så vad händer idag då? Ja, du  jag vet faktiskt inte. Kanske slutar med att jag dinglar med benen vid kajen i Gamla Stan. Det är soft. Eller så kan det sluta med en sallad, lite vin å Mary å Daniel å jag i en park nånstans. :) Hoppas på både och faktiskt, det är ju sooommar. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0