bajs

less är jag nu!!!

Fick svar från "katt-kvinnan" att dom båda långhåriga har gått.. VA FAN jag trodde jag hade första tjing enligt henne, måttligt glad just nu. näe, skitsur!! Besviken.

Känns som jag vill lägga mig och dö idag. Inget har nån mening med mitt liv och när jag väl är ledig idag så finns det ändå inget att göra, för alla är väl ute på sina håll å på sina semestrar. Jag tror iaf jag ska åka iväg till Farsta och försöka shoppa mig glad.. Det kan funka.. det brukar funka..

Ap-trött är jag och somnade kl 21,30 igår.. det är inte ofta jag somnar den tiden.. sen vaknade jag kl 2-3 nångång och var uppe framför datorn till kl 6, sen sov jag igen till kl 13. Trööööööööttt.

nä bajs är livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0