Gucci-påsar och Louis Vuitton-väskor...

Jahopp, ja då var det väl jul igen då tydligen.. eller nåt.

Gick på stan igår och lunkade runt. Första timmen var härlig, jag stressade inte utan tog det lugnt bland alla överstressade bimbos med Gucci-påsar och Louis Vuitton-väskor och alla stackars mammor med deras skrikande barn i släptåg som mig var ute i nästan sista minuten. Fast det är ju några dagar kvar till julafton så jag tyckte jag med all min rätt att jag kunde lunka runt i min egen takt.

Efter några timmar började jag få lite panik för jag vill alltid strosa runt först i typ alla butiker för att vara säker på att jag inte missar en "bättre" julklapp och det slutar alltid med att jag ändå väljer det första jag tänkte på såklart.. så alla timmar på stan var typ i onödan nästan och jag kom ändå hem med det som var tänkt ungefär. Kroppen började säga ifrån sig alla stressiga typer och folkmassan på stan, så efter nästan 5 timmar gav jag upp och åkte hem.. Dom får nöja sig med det dom får, och jag tror ändå jag hittade nåt passande till de mina.

Kom på imorse att jag faktiskt hittade det jag skulle ha, utom en grej till syrran som jag får gå och kolla efter imorgon. Sen åker jag till norr på torsdag.

Har varit ute nu tre gånger och försökt julshoppat, redan första dagen när jag drog ut till Eko i Länna så kände jag att jag skiter fan i allt, men det är ju inte heller så schysst, jag måste ju helt enkelt köpa julklappar, så är det bara. FAttar inte bara varför jag ska ta sån tid på mig och tänka in i minsta detalj på hurvida de kommer gilla klappen eller inte. Jag är väl sån, tänker på allt en gång för mycket än en gång för lite, under julklappsshopping skulle jag dock behöva tänka en sekund mindre eller två för jag blir så trött av alla dessa timmar på alla affärer.

Men men, nu tror jag och hoppas alla ska bli nöjda, och blir dom inte det så får dom väl stoppa upp presenterna nånstans.. jag har iaf gjort mitt yttersta.

zznark.

Nu ere jul igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0