Spark i magen..

AJ, det där kändes som en spark i magen.. konstigt nog, men när jag fick se det "svart på vitt" så kändes det...men men.. är väl bara en naturlig reaktion ändå när läget är som det är.. till å från.. ni vet ändå inte vad jag snackar om så...bla bla..


---

För övrigt så var jag på intro igen i morse. Helt okej. Fick sen sommarschema och de fasta tider jag skulle få.. Hon hade lovat mig heltid juli och augusti tyckte jag hon sa, men i juli har jag typ kanske halvtid, men iofs två vakande nätter vilket är bra betalt.. och i Augusti heltid.. Jaja, får ju vara ledig å sola desto mer då.. hrmf. Jag som inte solar typ.. hehe.
Jaja det ordnar sig nog, och ofta kommer det fler pass man kan ta tids nog.


Gick hem och la mig och sov igen efter intron då jag inte kunde sova inatt. Har börjat vänt på dygnet igen vilket inte är så bra, måste försöka skärpa mig nu. Men på torsdag ska jag nog till Eriksdalsbadet och börja träna där. Får ju köpa årskort för 1200 som anställd av Stockholms stad, det är minsann generöst och bra. Nära också. Så nu jävlar ska fettet brännas.


Efter min sovtur igen så drog jag på Globen. Shoppade faktiskt inte bara mat idag, utan även två tröjor. En basic undertröja bara i svagt gult och en omlott tröja i gräddvitt på HM. Mardrömsaffären, så man får väl se hur länge skiten håller.. Ska ha kvittot i högsta hugg om den blir noppig eller dålig efter några tvättar... *morr*


Men den är fin än så länge oanvänd å så. Ska väl inviga den imorgon på mitt kvällsintro. Kan ju hoppas Emil är där så jag får visa upp min nya tröja för nån fining nu när jag väl har shoppat.. he he he.

Nä. Bye nu ska jag nanna om jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0