Cruiseee

Två roliga dagar senare...

I tisdags kom Ninni hit packad å klar, asså inte packad, utan ryggsäcken packad å på festhumör. Vi gick en sväng till Globen och försökte hitta nåt snyggt att ha på oss, men det enda som hände var att det sket sig å vi blev superstressade. Gick på ica å handlade lite bacon å en Fun light som vi kunde ta en grogg på innan vi drog till Vikingline.

Slafsade i oss pasta fort som fan och en drink bestående av polsk vodka å fun light för att sen hoppa på t-banan till Slussen. Det första vi såklart såg var en DRAMATEN på t-banan, en sån där rutig, hahaha, som Ninni hatar. heheeh. Kärring-varning. (intern-skämt) Sen så stannade tågfan mitt emellan Gullmars å skanstull såklart för nån hade dragit i nödbromsen. VI tänkte att nu är det kört, för klockan var över 17,30 å färjan går 18.. men vi hann faktiskt. Checkade in typ 17:45 så det var lugna puckar ändå.

Vilade lite i hytten sen upp på taxfreen å köpte ett flak öl var.. här sparas det inte på krutet..hehe. Ett skärp blev det också.. haha.. (vissa är lättlurade.. ;) )

Väl nere i hytten började vi kyla bärsen i handfatet och det gick ju kanon. Jag sminkade Ninni som blev ännu finare sen skulle Ninni speja efter ett rök-place och då hörde hon killar i nån hytt där borta så jag trampade förbi och introducerade oss för 3 killar från Gävle som var så jäkla kula, så sen blev det fest med dom resten av kvällen.. och även för Ninni och dom dagen därpå..

Vi var på Club 7 hela kvällen och dansade arslet ur led. Jag råkade spy mitt på dansgolvet härligt nog. DÄÄÄR satt den!! Sen kom några snubbar och lyste som ur värsta CSI-avsnittet på spyan med en blå liten mini-ficklampa.. typ inspekterade.. skitkonstigt. Dom kanske trodde spyan innehöll droger eller nåt, jag vette fassiken vad dom höll på med, men vi dansade vidare glada å fulla, å kul var det. Mot slutet så dansade jag tryckare med en av grabbarna från Gävle, det var inte igår man dansade tryckare..hehe. ("tryckare". Vilket patetiskt uttryck egentligen..) Sen blev det stängningsdags på discot.. och vi alla knallade till sängs.

Den ena Johan envisades med att vilja ligga i min lilla säng, men jag skickade ut honom.. inte bara en gång utan 4 innan resan var avklarad..haha.. inget hångel för min del, icke!

Dagen efter började alla utom jag dricka återställare, medans jag låg kvar i sängen, död slak och bakis som en säl. GGAAH vilken baksmälla. USCH. Jag hatar dagen efter, så alla tyckte jag var as-trist säkert och grinig som få, men vem bryr sig, jag var ju bakis. Fan. he he. Dom andra var ute på däck och drack drinkar å solade, å jag låg i sängen till prick en kvart innan båten skulle gå iland. Oj oj oj. Jag säger då det. Synd där för jag hann inte köpa med nåt från taxfreen, inte en endaste godis, vilket iofs var bra nu i efterhand så jag slipper vräka i mig sånt. Men har rätt så många öl kvar med mig hem, det kan vara bra att ha.

Nä skitkul resa måste jag säga och jag och Ninni kom varandra ännu närmare! Vi satt och prata om våra liv och ibland fick vi till å med tårar i ögonen för vi har haft det så lika på vissa plan, men överlag så skrattade vi som fan över det mesta.

Såna här trippar blir det fler av, förutom att jag hoppas jag kommer ihåg då att äta nåt på natten så jag slipper bli så grymt bakis.. Det är aldrig kul..

Tack gumman för en askul kryssning! Du är bäst! Vi har så galet kul ihop och vi är så lika inombords att jag ser fram emot nästa gång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0